کارشناس داوری کشورمان در خصوص صحنه مردود شدن گل تیم فوتبال استقلال در دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری کشورمان در خصوص صحنه مردود شدن گل تیم فوتبال استقلال در دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: در تشخیص آفساید داوران باید ۵ فاکتور را مد نظر داشته باشند. من کار کمک داور بازی استقلال و آلومینیوم را تحسین می‌کنم. لحظه‌ای که توپ برای  نادری ارسال می شود، او در موقعیت آفساید قرار ندارد و لحظه ای که گل به ثمر می رسد نیز ارسلان مطهری  نیز در آفساید نبود، اما مهدی قایدی در این لحظه به سمت توپ می‌رود و مدافع حریف را فریب می‌دهد. من این  صحنه را بالغ بر ۵۰ بار مشاهده کرده ام. من فیلم این  صحنه را نیز به انگلیس ارسال کردم تا آن را ثابت نگه دارند و بهتر بتوانم در این خصوص نظر کارشناسی بدهم.

او ادامه داد: در لحظه آخر توپ به پای قایدی برخورد کرد و توپی که به نادری رسید، مسیرش عوض شد. اگر مسیر توپ عوض نمی شد مدافع آلومینیوم می‌توانست توپ را دفع کند. من با کمک داور بازی در این خصوص صحبت کردم که چرا پرچم را به نشانه آفساید دیر بالا برده است و او گفت در آن شرایط  مشغول تحلیل صحنه بوده است.  

او درباره بیانیه  تیم فوتبال استقلال مبنی بر عذرخواهی کمیته داوران فدراسیون فوتبال از این تیم بیان کرد: من در این موارد عذرخواهی مقامات برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال را کار غیر منطقی می‌دانم. سال‌ها قبل هم از این صحبت‌ها انتقاد می‌کردم. این صحنه لزوم به کارگیری هرچه سریع تر سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ برتر فوتبال کشورمان را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
آخه اشتباهات شما سهوی نیست که بخوای عذرخواهی کنید.. گردنتون کلفته زورتون میرسه هر کاری دوست دارید میکنید.. توی روز روشن همه دیدن کمک داور زمانی پرچم زد که ارسلان مطهری گل زد نه زمانی که توپ به نادری رسید.. تازه پای قائدی هم به توپ نخورد ولی الان دنبال توجیه کردنید کک تونم نمی گزه
اگه از استقلال هم عذرخواهی می کردید که دیگه تیم حکومتی و مردمی مشخص نبود.. ننگ به شرف نداشته تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۵ تير ۱۴۰۰
یکم لبخند بزنید به اینا بلند بخندید کیسه ها میزارن دنبالتون :))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اگه تیم لنگی حکومتی بوده !!! معذرت خواهی میکردید !! ولی چون این تاج کبیر هست بابا مسعود اجازه اینکار به شما نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کاج کبیر وقتی سود کردن از داوریتون منفی شد بیا نه اینکه تا یکی از دستشون در رفته تازه درستم افساید گرفته هوچی گری کنید :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
Ragnar
۲۱:۴۶ ۱۳ تير ۱۴۰۰
توی 24 ساعت پنالتی قرمز ها به خطا تبدیل میشه
و گل سالم آبی ها آفساید
چهار ساله وضعیت همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
گلتونم که افساید در امد :)))))))))))))))))))) کلا این همه سال با چه چیزهایی کیسه ها خودشونو اروم میکنن :)))))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ تير ۱۴۰۰
کاش برای خیلی از مسائل داوری سایر تیمها هم از کارشناس خارجی کمک‌میگرفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
اخه تیم کیسه خیلی پرو بود ول نمیکرد باید روش کم میشد که شد :)))))))))))))))))))))
آخرین اخبار