شهردار شهرکرد تاکید کرد: بخشی از امور شهرداری شهرکرد باید به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد گفت: بخشی از امور شهرداری باید به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری به صورت BOT واگذار شود چرا که امروز شهرداری توان پاسخگویی به نیاز‌های مردم را ندارد.

او اظهار داشت: شورای دوره پنجم و شهرداری شهرکرد در فضای خوب و تعامل سازنده اقدامات ارزنده‌ای را در شهر انجام دادند که می‌طلبد این مسیر و روند در شورای ششم هم ادامه یابد تا شاهد توسعه همه‌جانبه شهر باشیم.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی افزود: هدف مجموعه مدیریت شهری توسعه، عدالت، پیشرفت، عمران و آبادانی شهر است تا بتواند رضایت شهروندان را با ارائه خدمات بهتر و مطلوب جلب نماید.

شهردار شهرکرد با اشاره به حضور نیرو‌های انسانی شهرداری در پست‌های مربوطه اضافه کرد: در این مدت تلاش شد تا نیرو‌های شهرداری در پست‌های سازمانی خود مشغول به خدمت شوند و در صورت کمبود نیرو در چارچوب قانون و از طریق شرکت‌ها نیرو‌های مناسب به‌کار گرفته می‌شود.

او با اشاره به ارائه خدمت در حوزه خدمات شهری ادامه داد: باتوجه به استقبال نکردن از برگزاری مناقصه، شهرداری جهت ارائه خدمات به شهروندان با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات اقدام کرد.

شهردار شهرکرد گفت: پرداخت بدهی بانک شهر، پیگیری جهت اخذ اوراق صکوک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل، اجرای سامانه‌های الکترونیکی جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، پیگیری مطالعات طرح پساپ، اجرای پروژه‌های عمرانی، پیگیری اراضی صنایع حوضچه‌ای و... از اقدامات شهرداری شهرکرد طی یک سال گذشته بود.

عبدالغنی با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری ۴۱۰ میلیارد تومان می‌باشد، افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم کد‌های درآمدی را محقق کنیم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.