نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه احداث راه بافق_ساغند در حال اجراست و به زودی تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، در نشست کارگروه توسعه شهرستان به مهمترین اولویت‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: در حوزه راه، یکی از اولویت‌ها دو بانده شدن راه کرمان_بافق است.

او افزود: پروژه احداث راه بافق ساغند نیز درحال اجراست و باقی مانده طرح ۱۸ کیلومتری اردکان رو به اتمام است و شاهد تکمیل راهی هستیم که می تواند بخش‌های جنوبی را به شمال کشور متصل کند.

نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان تامین اعتبار بیمارستان ۹۶ تخت خوابی طبق دستور وزیر انجام شد و مسولان باید پیگیر تامین این اعتبارات باشند.

صباغیان با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه معدن، تصریح کرد: سرمایه گذاری خوبی در زمینه صنعت و معدن صورت گرفته که به این منظور دو کارخانه در زمینه تکمیل زنجیره فولاد به بهره برداری میرسد واحداث یک کارخانه در زمینه تولید اهن اسفنجی کلنگ زنی می‌شود.

تشریح اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی شهرستان از جمله احداث فرودگاه، تامین خوراک صنایع جوار معدنی و تشکیل کارگروه فرهنگی از دیگر مواردی بود که در این نشست در رابطه با آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.