هاشمی گفت: با بهره برداری از طرح غدیر، آبرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان تسهیل خواهد شد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در حاشیه بازدید از تاسیسات پمپاژ آب شهید علی هاشمی در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به پمپاژ آب از سوی اداره آب و فاضلاب سوسنگرد و بهره برداری از خط انتقال آب طرح غدیر در مسیر سوسنگرد حمیدیه، ۱۰ روستا از آب پایدار بهره مند می‌شوند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح آبرسانی روستا‌های شبیشه، سید یابر، سید مجید، شهرک ولایت، شهرک امام حسین (ع)، طراح، طراح ۲، رامسه ۲، عباس، یالس یک و ۲  و فرسیه از آب شرب سالم و پایدار بهره مندی می‌شوند، اظهار داشت: از همکاری و حمایت سازمان آب و برق خوزستان در این زمینه کمال تشکر را دارم.

هاشمی در ادامه به بازدید از وضعیت آبرسانی به روستا‌های گبیر زهیر و فرسیه و تاسیسات آبرسانی دهلیز در بخش گمبوعه اشاره و بیان کرد: آبرسانی به این روستا‌ها به وسیله ۵ تانکر صورت می‌گیرد، البته یک کیلومتر لوله جهت تقویت خط آب شرب روستای گبیر هیر از اداره آب و فاضلاب اهواز تقاضا شده است که با اجرای آن مشکل روستای فرسیه برطرف خواهد شد.

فرماندار حمیدیه به بازدید از رودخانه از کرخه نور اشاره کرد و ادامه داد: با رهاسازی آب از سد کرخه، شاهد رفع مشکلات در این زمینه هستیم و هم اکنون شرایط عادی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.