مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: کارآفرینان استان تا دهم مرداد برای ثبت‌نام و شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح استانی و ملی فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اظهار داشت: کارآفرینان نمونه در جشنواره کارآفرینان برتر با استفاده از شاخص‌های به روز و کاملا علمی و تخصصی انتخاب می‌شوند.

او ادامه داد: نوآوری در کار، رشد ترکیبی اشتغال، فروش و همچنین میزان صادرات، از جمله معیار‌های انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان اضافه کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات و با همکاری متخصصان حوزه‌های مختلف در سراسر کشور برای امور مربوط به داوری انتخاب می‌شوند.

او تصریح کرد: کسب و کار‌ها حدود یک سال و نیم در کنار شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر شیوع ویروس کرونا بودند و بدون شک در این شرایط کسب و کار‌ها با تکیه بر کارآفرینی، نوآوری و چابکی به فعالیت خود ادامه دادند و در حقیقت جشنواره کارآفرینان برتر فرصتی برای تقدیر از این کارآفرینان و الگوسازی از آن‌ها به عنوان مدافعان عرصه کسب و کار و تولید، در بین شهروندان به ویژه جوانان و دانش آموختگان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها، بیان کرد: بخش ویژه گردشگری و صنایع دستی به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده و امید است با شناسایی، انتخاب و معرفی الگو‌های برتر کارآفرینی به جامعه بتوان گامی مؤثر در مسیر توسعه کشور برداشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.