رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در بزرگترین رویداد فناوری دنیا

مراسم Unpacked شرکت سامسونگ در مردادماه و با توجه به همه گیری کرونا متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های هوشمند به دلیل کوچک بودن و وزن پایین آن‌ها قابل حمل‌تر از لپ تاپ‌ها و کامپیوتر ها هستند و قابلیت‌هایی دارند که سبب می‌شود تا کاربران بتوانند به سهولت نرم افزار‌های موردنیازشان را بر روی آن‌ها نصب کنند و از این تکنولوژی پیشرفته بهره گیرند. شرکت‌هایی که در حوزه صنعت موبایل در حال فعالیت هستند هر کدامشان گوشی‌های متفاوتی را نسبت به یکدیگر تولید می‌کنند و برخی ویژگی این تلفن‌های هوشمند مخصوص همان کمپانی تولید کننده است. شرکت سامسونگ که در جهان به دلیل تولید محصولات دیجیتالی معروف است با برگزاری مراسم‌های Unpacked خود، از محصولات جدیدی رونمایی می‌کند.

مراسم Unpacked

آنپکد، نام رویداد اختصاصی سامسونگ است که سالانه دو بار برگزار می‌شود و در آن نسل جدید گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت معرفی می‌شوند. این مراسم یکی از بزرگترین رویداد‌های دنیای فناوری در طول سال به شمار می‌آید. امسال با توجه به شرایط خاص جهانی و همه گیری کرونا با مراسمی کاملا متفاوت مواجه خواهیم بود. مراسم‌های آنپکد سامسونگ، همواره یکی از جذاب‌ترین رویداد‌های سالانه مربوط به محصولات سامسونگ هستند. به همین دلیل است که سامسونگ، برای آن برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را تدارک می‌بیند. اما صبر کنید؛ تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ مشخص شده است! همچنین، سامسونگ از ۴ محصول جدید در این رویداد پرده برداری می‌کند. " گلکسی Z Flip ۳" و "Z Fold ۳" هم جزوی از همین رویداد بزرگ هستند.

گوشی های هوشمند سامسونگ

مراسم‌های آنپکد همواره جذابیت‌های خاص خود را داشته‌اند. معمولاً در مراسم‌های آنپکد سامسونگ، از محصولات مهم و پرچمدار کره‌ای‌ها رونمایی می‌شود. به طور مثال، سال گذشته در مراسم آنپکد این کمپانی، شاهد رونمایی از اعضای جدید سری گلکسی Note بودیم. اما امسال، متأسفانه خبری از سری Galaxy Note نیست. اما به نظر می‌رسد با وجود جای خالی سری گلکسی نوت در این رویداد، همچنان جذابیت مراسم آنپکد حفظ می‌شود.

 رویداد فناوری

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ

به نقل از phonearena، و بر اساس گزارشی از EqualLeaks، تاریخ برگزاری مراسم Unpacked بعدی سامسونگ، ١١ آگست ٢٠٢١ است. این تاریخ، مطابق با ٢٠ مرداد ١۴٠٠ است. این مراسم، ساعت ١٨:٣٠ به وقت تهران برگزار خواهد شد. تا به اینجا، سامسونگ اعلام کرده است که این مراسم را از وب سایت رسمی خود پخش می‌کند. اما احتمالاً از طریق یوتیوب هم می‌توانید آن را دنبال کنید. در پوستر منتشر شده مربوط به مراسم آنپکد بعدی، ما تصویر خاصی را نمی‌بینیم. اما هشتگ‌هایی با این مضمون دیده می‌شوند:

– Z Flip ۳

– Z Fold ۳

– Watch ۴

– Buds ۲

بزرگترین رویداد فناوری دنیا

این هشتگ‌ها، به ما نشان می‌دهند که اطلاعات و شایعاتی که دنبال می‌کردیم، حقیقت داشته‌اند. سامسونگ نام این محصولات و حضور آن‌ها را در مراسم آنپکد بعدی تأیید کرده است. این خبر مسرت بخش، سبب می‌شود تا با رونمایی از دو گوشی منعطف جدید، خلأ سری گلکسی Note سامسونگ تا حد زیادی برطرف شود آن هم با وجود پشتیبانی از قلم استایلس S-Pen در گلکسی زد فولد ٣!

مراسم آنپکد سامسونگ

با توجه به اینکه محصولات متنوع و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها در رویداد جهانی این کمپانی معرفی می‌شوند، به نظر می‌رسد فعلا پرچمداری دنیای محصولات هوشمند در اختیار سامسونگ قرار بگیرد. البته باید منتظر ماند و دید که مراسم رونمایی رقیب سرسخت سامسونگ یعنی اپل چگونه برگزار خواهد شد و محصولات جدید اپل شامل چه قابلیت‌هایی هستند. آیا اپل می‌تواند در ارائه محصول بهتر گوی سبقت را از سامسونگ برباید یا خیر؟!

رونمایی از محصول جدید سامسونگ

سامسونگ گلکسی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amirhossein karimi
۰۵:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام پس زمان معرفی گلکسی tab s8 چه وقت است؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
کمک کنید من هم یه گوشی هوشمند بخرم
آخرین اخبار