شکست تیم خانه بسکتبال همدان در مصاف با تیم خانه بسکتبال اردبیل

تیم خانه بسکتبال همدان در سومین مسابقه خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ دو بسکتبال کشور برابر خانه بسکتبال اردبیل شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیم خانه بسکتبال همدان عصر دیروز در سومین دیدار خود برابر خانه بسکتبال اردبیل به میدان رفت و در یک رقابت نزدیک و حساس با نتیجه ۶۵ - ۶۲ شکست خورد.

این دیدار سومین مسابقه از دور برگشت رقابت های  لیگ دو بسکتبال کشور بود.

دور برگشت مسابقات به میزبانی شهرستان اردبیل در حال برگزاری است و تیم خانه بسکتبال همدان در این لیگ تاکنون ۶ پیروزی و  ۲ شکست را در پرونده خود ثبت کرده است.

در دور رفت تیم همدان توانست در رده دوم قرار بگیرد و تیم بهار دیگر نماینده استان در لیگ دو بسکتبال نیز با ۲ امتیاز اختلاف با صدر جدول، چهارم شد.

نمایندگان استان همدان در تلاش برای شکست طلسم ناکامی هایشان در لیگ دو هستند.

۲ تیم از شهرستان‌های همدان و بهار در این دوره از مسابقات لیگ دو حضور دارند که در دور رفت مسابقات گروه ب لیگ دسته دوم بسکتبال کشور با تیم‌های علوی ایلام، خانه بسکتبال اردبیل، خانه بسکتبال مریوان و خانه بسکتبال لرستان رقابت کردند و در دور برگشت نیز به مصاف همین حریفان می‌روند.

تیم های علوی ایلام و خانه بسکتبال لرستان از رقبای سرسخت نمایندگان استان همدان به شمار می‌روند.

رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان کشور به صورت رفت و برگشت در ۲ گروه برگزار می‌شود که در نهایت سه تیم راهی مرحله بعد می‌شوند.

دیگر نماینده استان همدان، خانه بسکتبال اسدآباد در لیگ یک قرار دارد و برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ یک آماده می‌شود.

این تیم سال گذشته نتایج خوبی کسب نکرد و در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت.

استان همدان در گذشته حضوری قدرتمند در بالاترین سطح بسکتبال کشور یعنی لیگ برتر داشت و با حضور حامیان مالی قوی و جذب بازیکنان سرشناس آمریکایی سرآمد کشور بود که در طی این سال ها با افول شدیدی روبرو شده و در تنگنا قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: ورزش ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.