فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی موقت پلیس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به منظور مبارزه با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  در نشست مشترک فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان و معاون بهداد ناجا با رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توافق‌نامه همکاری برای مبارزه جدی با شیوع ویروس جهش یافته کرونا و راه‌اندازی بیمارستان ۶۴ تخت خوابی موقت، برای بستری بیماران کرونایی منعقد شد.

سردار احمد طاهری اظهارداشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان برای بستری بیماران کرونایی، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا دستوری مبنی بر حضور جدی پلیس در عرصه کمک رسانی به مردم استان برای مقابله با این ویروس منحوس و راه‌اندازی یک بیمارستان موقت با استفاده از ظرفیت‌های پلیس صادر کرد.

وی بیان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد برای رفاه حال شهروندان با استفاده از ظرفیت‌های پلیس استان بیمارستان ۶۴ تختخوابی و موقت تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان برای بستری بیماران کرونایی راه‌اندازی شود.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ تعداد موارد مثبت جدید آزمایشگاهی مبتلا به کرونا در سیستان وبلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵۹۴ نفر رسید در حالیکه این آمار دیروز یک‌هزار و۱۷۶ نفر بود.

دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون به ۵۸هزار و ۸۶۰ نفر رسیده اظهارداشت: ۶۷۹بیمار حاد تنفسی و ۴۰۳ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تحت درمان قرار دارند.
وی افزود: با فوت ۲۳ مورد جدید شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۶۴۸ نفر رسید .

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.