کاهش جزئی قیمت طلا، نیروگاه بوشهر وارد مدار تولید شد و مرگ‌تدریجی گندم زارها با آتش زدن بقایای محصول در مزارع از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز شنبه ۱۲ تیر ماه به شرح زیر است:

نقش انسان‌ها در فرآیند بیابانزایی را نباید نادیده گرفت/ عرصه بیابان‌های کشور ۲ برابر سطح تولید غذا است
وزیر جهاد کشاورزی سطح بیابان‌های کشور را ۳۲ میلیون هکتار اعلام کرد و گفت: این سطح بیش از ۲ برابر سطح تولید کنونی غذا است.

رجیستری شامل تبلت های قدیمی هم می شود
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تبلت‌هایی که سال‌های گذشته خریداری شده‌اند، نیاز به رجیستری دارند و باید در شبکه ثبت شوند.

قاتل درختان جنگل ارسباران را بشناسید!
این روز‌ها جنگل‌های ارسباران جولانگاه کرم ابریشم باف ناجور شده است و فعالیت این کرم سایه مرگ را بر روی درختان پهن کرده است.

نیروگاه بوشهر وارد مدار تولید شد
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: مشکل نیروگاه بوشهر، نقص فنی بود که باعث شد چند روزی از مدار خارج شود و حالا بعد از تعمیرات مجدد به مدار تولید بازگشت.

لغو پرواز‌ها در صورت مشاهده گرانی بلیط / مبالغ اضافی به مسافران بازگردانده می‌شود
ذیبخش گفت: در صورتی که تخلف گرانی بلیط از سوی شرکت‌های هواپیمایی تکرار شود، سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به لغو پرواز شرکت‌های مذکور اقدام خواهد کرد.

زمان قرعه کشی فروش فوری محصولات ایران خودرو مشخص شد
مراسم قرعه کشی سه محصول ایران خودرو یکشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

مرگ‌تدریجی گندم زارها با آتش زدن بقایای محصول در مزارع!
گرچه آتش زدن بقایای محصول گندم و جو در مزارع ممنوع است، اما به رغم هشدارهای مکرر، برخی کشاورزان اقدام به این کار می‌کنند.

کاهش جزئی قیمت طلا در بازار
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار‌های داخلی نسبت به اواخر هفته گذشته اندکی کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها: فروش خودرو ، رجیستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار