همزمان با رسیدن شمار قربانیان فروریختن ساختمان در ایالت فلوریدا به ۲۴ نفر، مقامات آمریکایی دستور تخلیه یک ساختمان ناامن دیگر را صادر کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز اعلام کرد با کشف ۲ جسد دیگر از زیر ساختمان فروریخته در میامی آمریکا، شمار تلفات این حادثه به ۲۴ نفر رسید. هنوز ۱۲۴ نفر ناپدید هستند.

این درحالی است که مقامات شهر ساحلی «میامی» در فلوریدای آمریکا، پس از بررسی شرایط یک ساختمان دیگر به‌دلیل عدم امنیت در سازه این ساختمان دستور تخلیه آن را صادر کردند.

این ساختمان حدود ۵ مایل (۸ کیلومتر) از ساختمانی فاصله دارد که هفته گذشته در شهر میامی فروریخت.

مقامات محلی تاکنون جزئیات دقیقی از دلیل مشکلات فنی در این ساختمان که باعث صدور این دستور شده است را اعلام نکردند؛ اما به‌دلیل طوفانی که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) آمد این ساختمان متحمل خسارات بسیاری شده است.

مدیر شهر میامی نیز در پیامی اعلام کرد: «با احتیاط فراوان از ساکنان می‌خواهیم تا این ساختمان را تخلیه کنند. ما نیز با ارزیابی در این باره ادامه خواهیم داد.»

این اولین ساختمانی در شهر میامی و همچنین در ایالت فلوریداست که دستور تخلیه آن صادر می‌شود. پس از فروریختن ساختمانی در فلوریدا هفته گذشته، مقامات بر آن شدند تا سازه‌های با سن بالا در این ایالت را مورد ارزیابی قرار دهند.

منابع خبری پیش از این در آخرین آمار خود اعلام کرده بودند که با کشف جسد ۴ قربانی دیگر از زیر آوار حادثه فروریختن ساختمانی در فلوریدا، شمار قربانیان آن به ۲۲ نفر افزایش یافت.

بخشی از این مجتمع آپارتمانی واقع در سرف‌ساید نزدیک سواحل میامی در ساعات اولیه بیست و چهارم ماه ژوئن (سوم تیر) فروریخت و این حادثه را به‌بار آورد. درپی این حادثه جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا حالت اضطراری در این ایالت اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۲ تير ۱۴۰۰
اون ساختمونی که ریخت معمار و مالکاش یهودی بودند و به ادعای (به احتمال زیاد دروغ) رسانه‌های آمریکا یهودی و اسراییلی هم تو اون ساختمون بودند. بعید نیست برای پول بیمه ساختمون رو خراب کرده باشند. یهودیها همیشه درست به این نوع کلاهبرداریها میزنند. یه زمانی اگه کار و بار یه یهودی تو آمریکا آتیش میگرفت پلیس اول به خود صاحب مغازه مشکوک میشد از بس از اینکارا میکردند تا یاد گرفتند به یکی پول بدند ساختمون بیمه شده رو وقتی که خودشون تو یه ایالت دیگه با رفقا (شاهدان) خوشگذرونی می‌کنند آتیش بزنه
آخرین اخبار