پرونده کنکور سراسری ۱۴۰۰ با رقابت ۲۲۵۰ داوطلب گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در قم بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بزرگترین رقابت علمی کشور امروز با حضور ۲۲۵۰ داوطلب گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در استان قم پایان یافت.

آقای حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم تعداد حوزه‌های برگزاری آزمون را ۳ حوزه اعلام کرد و افزود: ۶۰ درصد از داوطلبان آزمون زبان‌های خارجه را خانم‌ها و ۴۰ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

او با اشاره به رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون گفت: در آزمون امروز تنها یک داوطلب مبتلا به کرونا حضور داشت که در محلی جدا از سایر داوطلبان و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در آزمون شرکت کرد.


حبیب زاده زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی میان داوطلبان و ضد عفونی کردن حوزه‌های برگزاری آزمون را از جمله نکات در برگزاری آزمون امروز عنوان کرد و گفت: رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون باعث شده تمامی داوطلبان با اطمینان خاطر در جلسه شرکت کنند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری را اوایل مرداد ماه اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی آزمون ۱۴۰۰ که در واقع نتیجه انتخاب رشته داوطلبان است هفته آخر شهریور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.