مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: براساس تفاهمنامه‌های منعقد شده با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه حضرت عباس (ع) و صندوق توسعه ملی، بیش از هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت ساخته خواهد شد.

او با اشاره به اینکه درصدد تامین مسکن مناسب برای بیش از هزار خانوار تحت حمایت هستیم، گفت: در این زمینه تفاهمنامه‌های همکاری با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه حضرت عباس (ع) و صندوق توسعه ملی به امضا رسیده است تا مددجویان اردبیلی از سرپناهی مقاوم و مستحکم بهره‌مند شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۸۸۰ واحد مسکونی از سال گذشته در حال ساخت است، بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این منازل باشیم تا خانوار تحت حمایت در منازل جدید خود ساکن شوند.

دشتی با اشاره به اینکه اولویت ساخت منزل برای خانوار‌های نیازمند پرجمعیت ساکن در مناطق محروم است، گفت: مددجویانی که در مناطق محروم با ضریب محرومیت ۶، ۷ و ۸ سکونت دارند و شناسایی شده و تلاش داریم مشکل مسکن آن‌ها را با یاری خیران و دستگاه‌های اجرایی رفع کنیم.

او با بیان اینکه ۳۰ واحد مسکونی نیز با یاری خیران در حال ساخت و بهره‌برداری است، گفت: نیکوکاران بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ساخت مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر که فاقد منزل مناسب هستند، کمک کرده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای خانوار تحت حمایت از جمله خدمات مهم و با اهمیت است، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات عمرانی و تامین مسکن مناسب برای خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم است که این امر می‌تواند زمینه‌ساز توانمندسازی و خوداتکایی آن‌ها شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.