با حکم مدیرعامل باشگاه استقلال، محمدرضا مهران‌پور به عنوان سرپرست آکادمی این باشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با حکم احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، محمدرضا مهران‌پور به عنوان سرپرست آکادمی باشگاه منصوب شد.

در حکم مدیرعامل باشگاه استقلال برای مهران‌پور آمده است:

"جناب آقای محمدرضا مهران‌پور

سلام علیکم.

نظر به سوابق شایسته جنابعالی در سطوح آکادمیک و رده‌های مختلف فوتبال باشگاهی، به این وسیله به عنوان سرپرست مدیریت آکادمی باشگاه استقلال ایران منصوب می‌شوید.

امید است با تدوین و اجرای برنامه‌ها اهداف متعالی ذیل را پیگیری و اجرایی نمایید:

۱. مبارزه مستمر با فساد و عوامل فسادزا در سطح تیم‌های پایه.

۲. ایجاد محیطی امن و پایدار برای بازیکنان پایه و خانواده‌های معزز آنان.

۳. به کارگیری مربیان و کادرفنی خوشنام و متعهد برای تربیت و پرورش بازیکنان در رده‌های پایه.

۴. ایجاد و تشکیل تیم‌های پایه شامل نوباوگان، نونهالان، نوجوانان، ۱۷ سال، جوانان و امید‌ها و نظارت مستمر بر فعالیت و عملکرد آنان و ارائه گزارش هفتگی از نحوه فعالیت رده‌های پایه به مدیرعامل و سرمربی محترم تیم بزرگسالان.

۵. تلاش برای کشف استعداد‌های ناب و معرفی آن‌ها به رده‌های ملی و تیم فوتبال بزرگسالان استقلال.

۶. ایجاد زنجیره استعدادیابی از نونهالان تا امید‌ها برای معرفی شایسته‌ترین بازیکنان به تیم فوتبال بزرگسالان استقلال.

۷. استفاده از جدید‌ترین متدعلمی کشف استعداد‌ها با استفاده از مطالعه و بررسی روند آکادمی‌های برتر منطقه و جهان.

۸. تلاش برای الگوسازی آکادمی فوتبال استقلال در میان آکادمی‌های سراسر کشور و منطقه آسیا.

۹. ایجاد امکانات رفاهی مناسب و برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی و... برای بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه.

۱۰. هماهنگی با سرمربی محترم تیم بزرگسالان و استفاده از تجارب ایشان و دستیاران محترمشان به صورت مداوم و پیوسته.

۱۱. استفاده از پتانسیل‌ها و برنامه ریزی جهت درآمدزایی در بخش پایه ها".


بیشتر بخوانید


محمدرضا مهران پور، سرپرست آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بعد از انتصاب خود گفت: ابتدا باید از مددی و تمامی عزیزان در هیئت مدیره باشگاه بابت اعتمادی که به من داشته اند، تشکر کنم. فوتبال پایه بسیار جایگاه مهمی دارد و در باشگاهی مانند استقلال نیز این اهمیت دو چندان است. باید از فریادشیران و مراغه چیان قدردانی کنم که سال‌های گذشته زحمت زیادی کشیده اند. باشگاه در حکم صادره از من ۱۱ بند را درخواست کرده است و امیدوارم این اهداف را در استقلال محقق کنیم تا سرمایه‌های قابل قبولی برای باشگاه ایجاد کنیم.

مهران پور که سابقه نزدیک به ۵ سال حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد، در تشریح کارنامه خود به عنوان بازیکن و مربی تصریح کرد: من بازیکن سال‌های دور استقلال هستم و شاید نسل جدید هواداران شناخت کمی از من داشته باشند. نزدیک به ۵ سال در استقلال بودم و افتخار شاگردی بزرگانی از جمله منصور پورحیدری، ناصر حجازی، نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، پرویز مظلومی و دیگر عزیزان را در کارنامه خود دارم. در مربیگری نیز سابقه قهرمانی در پایه‌ها با تیم‌های استیل آذین و سایپا را دارم و در لیگ برتر و لیگ یک نیز به عنوان مربی حضور داشته ام و مدرک A آسیا را دارم. سابقه قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه را نیز به عنوان مربی داشته و اکنون آماده ام تا تجربیات خود را در اختیار پایه‌های استقلال قرار بدهم. هیچ گاه در فوتبال در حاشیه قرار نداشتم و همیشه سعی کردم تمرکز خود را روی فوتبال بگذارم.

سرپرست آکادمی باشگاه استقلال در پایان گفت: امیدوارم فوتبال پاک، سالم و همراه با نتایج درخشان در بازیکن سازی را در استقلال ببینیم. هدف اصلی ما بازیکن سازی برای استقلال است و امیدوارم بتوانیم بازیکنان را به تیم‌های ملی و تیم بزرگسالان استقلال به شکلی که شایسته است، تحویل دهیم. امیدوارم سهمیه تیم‌های پایه در ترکیب تیم استقلال با توجه به عملکرد آکادمی و البته نگاه مجیدی در راس کادر فنی بزرگسالان بیشتر شود و کار ماندگاری در این سطح انجام دهیم.

وی در پایان صحبت‌های خود افزود: از تمامی پیشکسوتان استقلال تشکر می‌کنم. نگاه ما رو به آینده است. درب آکادمی به روی همه باز است و شنونده همه ایده‌ها و نظرات خواهیم بود تا بتوانیم کاری در شان نام استقلال انجام دهیم. امیدوارم آکادمی استقلال مانند دوران مرحوم احدی باشد که بازیکنان زیادی به تیم بزرگسالان رسیدند. هواداران نیز بدانند که ما برای خدمت به استقلال این جا هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را برای موفقیت باشگاه ثبت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار