معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: به دلیل اینکه مصرف برق در استان اصفهان، بالاتر از میزانِ تولید است، از شبکه سراسری برق وارد شبکه استان اصفهان می‌شود.

نوحی معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   اظهار کرد: بیشترین مصرف در ساعات ۱۱ صبح الی ۱۱ شب است که در ساعات پیک مصرف نباید از وسایل پر مصرفی مثل ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی و ...  استفاده کرد و باید در این ساعات از دور کند کولر استفاده شود.

او  بیان کرد: به دلیل اینکه مصرف برق در استان اصفهان بالاتر از تولید است از شبکه سراسری برق وارد شبکه استان اصفهان می‌شود و افرادی که مصرف برق آن‌ها از سقف مصرف بالاتر رود ۱۶ درصد بیشتر جریمه می‌شوند.

معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان افزود: مصرفِ برق  دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به دو صورت رسمی و غیر رسمی است که به دستور دولت، برق دستگاه‌های رسمی تا شهریور ماه قطع شده، ولی مشکل ما با افرادی است که به صورت غیر رسمی برق مصرف می‌کنند.

نوحی ادامه داد: با کمک معاونت دادستانی اصفهان، اداره مخابرات، اداره اطلاعات و نیرو‌های انتظامی افرادی که به صورت غیر رسمی مصرف برق دارند کشف و به مراجع ذی صلاح تحویل داده می‌شوند.

معاون هماهنگی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: از مردم اصفهان و صنایعی که بیشترین همکاری را در خصوص مصرف به موقع از ابتدای خرداد تا کنون داشتند کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تولید برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار