رئیس استاندارد گناوه گفت: در بازرسی از واحدهای عرضه کننده محصولات سلولزی در این شهرستان، دستمال کاغذی با علامت جعلی استاندارد کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، قدرت اله شاهین زاده رئیس استاندارد گناوه بیان کرد: در ادامه طرح طاها از واحد های عرضه کننده محصولات سلولزی در سطح شهرستان گناوه، دستمال کاغذی به نام «به برگ» با علامت استاندارد جعلی کشف شد.

او افزود: با توجه به استعلام صورت گرفته مشخص شد که علامت استانداردی که بر این دستمال کاغذی وجود دارد جعلی است و با پیگیری‌هایی که انجام گرفت از مسیر عرضه جمع آوری شد.

رئیس استاندارد گناوه ادامه داد: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶، چاپ علامت استاندارد بدون دریافت مستندات قانونی یا تاییدیه سازمان استاندارد جرم محسوب می‌شود و با متخلف طبق قانون برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


شاهین زاده با تاکید بر اینکه همه تولیدکنندگان ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده هستند، عنوان کرد: مانند گذشته به همه مصرف کنندگان  توصیه می‌شود برای بررسی اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ بفرستند و از وضعیت پروانه، نوع محصول، نام واحد تولیدی و... مطلع شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.