رئیس هیات بسکتبال استان اردبیل گفت: مسابقات بسکتبال لیگ جوانان کشور از ۱۵ تیرماه و به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فتحی‌نیا، رئیس هیات بسکتبال استان اردبیل در جریان آغاز مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در اردبیل گفت: از امروز و به میزبانی اردبیل مسابقات دور برگشت بسکتبال لیگ دسته دو کشور آغاز شد تا پنج تیم در این مسابقات با هم رقابت کنند.

او تصریح کرد: این مسابقات در سال رضازاده اردبیل برگزار می‌شود و به مدت یک هفته این رویداد ادامه خواهد داشت.

رئیس هیات بسکتبال استان اردبیل گفت: روز جمعه به دلیل حضور برخی از بازیکنان تیم‌های حاضر در این مسابقات در کنکور سراسری مسابقه‌ای برگزار نخواهد شد و ادامه رقابت‌ها را از روز شنبه پیگیری خواهیم کرد.

فتحی‌نیا افزود: در این مسابقات تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور با هم رقابت می‌کنند و از استان اردبیل نیز تیم خانه بسکتبال حضور دارد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما سعی کردیم از رده سنی امید و جوانان در این دوره از مسابقات بهره بگیریم تا یک تیم با پشتوانه مناسب و آینده‌نگری مطلوبی را در رقابت‌های بسکتبال کشور داشته باشیم.

فتحی‌نیا اضافه کرد: برترین‌های این مسابقات به مرحله پلی‌آف و مرحله رده‌بندی و نهایی راه خواهند یافت تا در نهایت تیم‌های اول و دوم لیگ دسته دو کشور بتوانند به لیگ دسته اول صعود کنند.

او بیان کرد: ما در هیئت بسکتبال به دنبال پشتوانه‌سازی و استعدادیابی در بخش نوجوانان و جوانان هستیم تا بهترین تیم بسکتبال را در این استان روانه مسابقات ملی و حتی بین‌المللی کنیم.

رئیس هیات بسکتبال استان اردبیل میزبانی لیگ جوانان کشور را از ۱۵ تیرماه یادآور شد و ادامه داد: همه این برنامه‌ریزی‌ها و تلاش بر این است تا بسکتبال استان اردبیل در مسیر توسعه روزافزون گام برداشته و در سطح کشور بتواند جایگاهی مناسب پیدا کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.