سرپرست دادسرای ناحیه 7 مشهد گفت: ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی آزادسازی و هشت ویلای غیرمجاز در روستای عارفی مشهد تخریب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد بهشتی سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد گفت: عملیات قلع و قمع و آزاد سازی ۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و منابع طبیعی، حریم و بستر رودخانه، ارتفاعات کوه باد واقع در منطقه عارفی ارتفاعات جنوب مشهد مقدس اجرایی شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: در ادامه اقدامات پایش، پیشگیری و عملیاتی اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی، با محوریت منابع طبیعی و آب منطقه‌ای خراسان رضوی، تعداد هشت باغ ویلا، در سطح بیش از پنج هکتار از اراضی ملی، که دستخوش کوه‌خواری و رودخانه‌خواری قرار گرفته بود، در قالب اجرای تبصره یک ماده ۵۵ و اعمال قانون توزیع عادلانه آب، با حکم قضایی و پشتیبانی دادستان مرکز استان رفع تصرف و اعاده به وضع سابق صورت گرفت.

سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مشهد ادامه داد: در این عملیات مشترک که با حضور یگان امداد و پاسگاه انتظامی ده‌غیبی انجام پذیرفت، ضمن قلع و قمع پنج باب ساختمان و دیوار‌های باغی و ساحلی، سه استخر، یک حلقه چاه و ۵۰۰ متر راه دسترسی، قلع، مسلوب‌المنفعه و اعاده به وضع سابق شد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار