پنج بوکسور نوجوان و جوان چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های انتخابی تیم ملی در کردستان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صادق فرج‌زاده نایب رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: پنج بوکسور نوجوان و جوان استان به رقابت‌های انتخابی تیم ملی در کردستان اعزام می‌شوند تا با نمایش توانایی‌های خود در این رقابت‌ها به جمع دعوتی‌های تیم ملی بپیوندند.

او افزود: علی‌اکبر میراحمدی در وزن ۵۷ کیلوگرم، علی میراحمدی در ۶۰ کیلوگرم و علی پدیدار در ۸۱ کیلوگرم سه عضو تیم اعزامی چهارمحال و بختیاری در رده سنی نوجوانان را تشکیل می‌دهند که از ۱۲ تیر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی روی رینگ می‌روند.


بیشتر بخوانید


فرج زاده اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز کاوه اردشیری و حسین میراحمدی نمایندگان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها هستند که در اوزان ۶۴ و ۸۱ کیلوگرم برای حضور در ترکیب تیم ملی تلاش خواهند کرد.

او با بیان اینکه شکست و پیروزی ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات چندان در انتخاب آنان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی اثرگذار نیست، ادامه داد: رضا مهدی‌پور سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان در نظر دارد، مهارت و قدرت بدنی تمام بوکسور‌های مدعی استان‌ها را در رقابت‌های انتخابی بررسی کرده و برترین‌های آنان را به تیم ملی دعوت کند.

فرج زاده درباره سوابق بوکسور‌های اعزامی استان گفت: علی پدیدار، قهرمانی چندین دوره مسابقات نونهالان و استعداد‌های برتر کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد و امید می‌رود در رقابت‌های انتخابی در بیجار کردستان نیز بتواند نظر مساعد مربیان تیم ملی را جلب کند.

او افزود: حسن میراحمدی دیگر ورزشکار اعزامی نیز دارنده نشان برنز نوجوانان کشور است که با آمادگی در مسابقات انتخابی حاضر می‌شود.

فرج زاده شرایط دیگر اعضای تیم چهارمحال و بختیاری را مطلوب دانست و اضافه کرد: در صورتی که نوجوانان و جوانان ورزشکار استان بتوانند به اردوی تیم ملی راه یابند از ۲۶ مرداد در مسابقات قهرمانی آسیا در دبی به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار