رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان از اجرای طرح هوشمندسازی صنعت طیور در ۷۸۷ واحد مرغداری استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد فرید سپری رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان گفت: ۷۵ میلیارد ریال برای هوشمندسازی ۷۸۷ واحد مرغداری استان در نظر گرفته شده است.

سپری افزود: سهم تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون استان کردستان امسال یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

او گفت: تاکنون متقاضیان دریافت ۷۶۳ دستگاه خودرو و ادوات کشاورزی به مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال به بانک معرفی شدند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان یکی از برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی را هوشمندسازی صنعت طیور، دام و آبزیان خواند و گفت: تسهیلاتی برای اجرای این مهم از محل خط اعتباری مکانیزاسیون در نظر گرفته شده است.

سپری با اشاره به اینکه قرار شده ۲۱ هزار واحد پرورش طیور در کشور هوشمندسازی شوند، افزود: سهم استان کردستان هم هوشمندسازی ۷۸۷ واحد با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال است.

او یادآور شد: طی سه ماهه نخست امسال ۹۹ مورد کمک بلاعوض آبیاری تحت فشار به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در استان شده است.

سپری با اشاره به اینکه سه مورد تسهیلات مربوط به اشتغال پایدار روستایی در استان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است، گفت: از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ هم ۲ مورد پرداختی به مبلغ ۶۶ میلیارد ریال داشتیم.

سپری اظهار داشت: از محل تسهیلات رونق تولید و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط ۱۳ واحد به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به بانک‌ها معرفی شده که تاکنون به سه واحد ۱۸ میلیارد و ۲۸ میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.