نشست بررسی راهکار‌های ساماندهی ورودی شهر آبادان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان درخصوص ساماندهی ورودی شهر آبادان گفت:طی نشستی که در تهران برگزار شد در خصوص تعهداتی که وزارت نفت نسبت به برخی از موضوعات و مسئولیت‌های اجتماعی داشت را پیگیری کردیم.

او افزود:ساماندهی ورودی شهرستان آبادان یکی از موضوعات قابل پیگیری است که با توجه به کوریدور لوله‌های نفتی مناظر بسیار ناخوشایندی را ایجاد کرده است به همین دلیل ما به دنبال ساماندهی هستیم که در شان و نام آبادان باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:تخریب زیرساخت‌های اجرایی و معابر عمومی شهر موضوع دوم قابل پیگیری است که با توجه به ورود مستمر ماشین‌های سنگینی که در فاز دو پالایشگاه یا شرکت ملی پالایش پخش موجود است در تخریب زیر ساخت‌های نقش دارند که برای این امر هم پیگیری‌هایی انجام شد و مقرر شد در طرح توجیهی مبلغی بالغ بر ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

مختار ادامه داد:روکش آسفالت شهرستان آبادان هم جزو احتمالات خارج از شئونات در نظر کرده شده است که این امر نیز در حال پیگیری است تا بتوانیم با یک شیوه خاص، از طریق سازمان برنامه و بودجه کشورمجوز لازم را دریافت کنیم.

او گفت:موضوع سوم هم شامل بند یک و ۷ تبصره ۱۲ حقوق و سقف نیرو‌های رسمی پالایشگاه نفت است که با توجه به موضوعات مطرح شده در کمیسیون انرژی و پیشنهاداتی برای آن ارائه گردید تا بتوانیم این مشکل را در سطح ملی برای این کارکنان زحمت کش نفت رفع گردد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین موضوعی که در نشست کمیسیون انرژی مطرح شد این بود که شورای هماهنگی سران قوا یک پیشنهادی را ارائه دهند تا بتوانند بنده‌هایی که در تبصره ۱۲ مشکلاتی را برای پرداخت حقوقی کارکنان پالایشگاه ایجاد کرده است را حذف کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.