رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به سمت ریاست قوه قضاییه گفت: سازش‌ناپذیری با مفسدان، ویژگی بارز ایشان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی : مردمداری، دیگر ویژگی ججت الاسلام اژه‌ای است؛ او نیز نظیر آیت الله رییسی و دیگر بزرگان، چون شهید بزرگوار آیت الله بهشتی از خصوصیت برجسته مردمداری برخوردار است و امید می‌رود با تکیه بر ویژگی‌های بارز فساد ستیزی و مردمداری گامی دیگر برای رشد قوه قضاییه بردارد.

وی با بیان اینکه انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای به سمت قوه قضاییه خواب مفسدان را آشفته‌تر کرد، اظهار داشت: با توجه به سوابق ۴۲ ساله ایشان و حضور در سمت‌های مختلف به ویژه در قوه قضاییه باعث شده ایشان با آسیب‌های موجود آشنا شده و مهمتر از همه گلوگاه‌های فساد را به خوبی شناسایی کرده و برنامه‌های لازم را برای از میان بردن آن‌ها تدوین کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امید می‌رود حجت الاسلام اژه‌ای با جذب قضات و نیرو‌های توانمند در قوه قضاییه نه تنها بسترساز رفع مشکلات قضایی مردم شده بلکه بالندگی قوه قضاییه را رقم بزند.

وی ادامه داد: بدون تردید حجت الاسلام اژه ای، با فصل الخطاب قرار دادن سیاست‌های کلی و فرامین مقام معظم رهبری و توجه به مطالبه مردم به عدالت طلبی در قوه قضاییه ادامه داده و نه تنها رضایت مردم را افزایش دهد، بلکه رشد و اقتدار قوه قضاییه را موجب شود.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با کسانی که حقوق عامه مردم را از بین می‌برند، قدم‌های محکمی برخواهد داشت و این اقدامات، رویای مفسدان اقتصادی را بی تعبیر خواهد کرد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه "گسترش چتر حمایتی از تولید" از اولویت‌های حجت الاسلام اژه‌ای است، برهمین اساس با آغاز به کار ایشان واحد‌های تولیدی نیز دوباره رونق گرفته و سبب حضور بسیاری از افراد بیکار خواهد شد؛ که این حرکت، گام بزرگی در کاهش جرایم ناشی از بیکاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.