رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تبدیل پردیس واحد یاسوج به مرکز آموزش‌های فرهنگی، مهارتی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طهرانچی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور در بازدید از پردیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: ساخت ۶۰ هزار متر مربع سازه آموزشی درشرایط سخت تحریم اقتصادی آن هم در شهری که ظرفیت‌های موجودش پر نشده ناشی از بی برنامه گی است.
 
طهرانچی افزود: براساس مطالعات انجام شده پردیس دانشگاه آزاد در یاسوج حتی فراتر نیاز‌ها و ظرفیت آموزشی کل استان است و اصلا مورد نیاز نیست.

او بیان کرد: درحالیکه بخشی از ۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی موجود در دانشگاه آزاد یاسوج خالی و با کاهش دانشجو است، مسئولان بدون مطالعه اقدام به ساخت مجموعه‌ای عریض و طویل کردند که نتیجه‌ای جز هدر رفت سرمایه ملت و بدبینی در پی نداشته است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور گفت: در نتیجه تصمیم بدون مطالعه مسئولان قبلی قریب به ۶۰ هزارمترمربع ساختمان آموزشی و تاسیسات جانبی در دل کوه و با صرف میلیارد‌ها تومان ساخته شده و با گذشت ۱۰ سال بدون هیچ استفاده‌ای رها شده است.

طهرانچی افزود: بر اساس برنامه کار تکمیل این مجموعه بزودی آغاز می‌شود و پس از اتمام کار پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مجتمع فرهنگی آموزش چند منظوره شامل مراکز آموزشی، مهارت آموزی و فناورانه تبدیل می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.