پیام‌های رسیده در تاریخ یازدهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

نصب انشعابات
با سلام. لطفا درخصوص انشعابات گاز وآب درمناطق روستایی هم رسیدگی وپیگیری شود. تا خانوار‌هایی که منزل درحال ساخت داشته راحت‌تر وباتخفیف ازانشعاب آب بهره‌مند شوند باتشکر.


درخواست تعویق آزمون وکالت
با سلام با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونای دلتا و آعاز پیک پنجم کرونا خواهشمند است نسبت به تعویق انداختن آزمون وکالت که مقرر است در تاریخ ۲۵ تیر برگزار شود پیگیری لازم فرمایید با تشکر


تعطیلی دانشگاه آزاد مهریز. لطفا به داد دانشجویان برسید
بنام خدا. با سلام. چند هفته قبل نیمی از کارکنان دانشگاه ازاد مهریز شامل مدیر کل اموزش، مدیر کارگزینی، مدیر آی تی، مدیر مالی از دانشگاه آزاد مهریز به دانشگاه آزاد مرکز استان منتقل شدند. چند هفته آخر ترم و در شروع ایام امتحان دانشجویان سرگردان هستند. هیچ مدیری به مشکلات سایت دانشگاه و سامانه وادانا جوابگو نیست. هیچ مدیری به مشکلات مالی ما دانشجویان که باید برای گرفتن مجوز امتحان تصفیه کنیم جوابگو نیست. تمامی کارکنان را به یزد منتقل کردند. بیش از ۲۰۰ دانشجو چند هفته است که سرگردانیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


تجاوز به حریم دریا و انتقال فاضلاب انسانی
متاسفانه ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تجاوز به حریم ساحل و عدم نظارت مسئولین منطقه نوشهر باعث مشکلاتی مانند انتقال فاضلاب انسانی به علت قرار داشتن کانکس‌های کارگری کنار ساحل و آلودگی آب دریا و مورد دیگر تجاوز به حریم دریا که بحث آزاد سازی ساحل و حریم دریا نه تنها حفظ نشده بلکه به داخل دریا هم تجاوز شده است. این عکس مربوط به منطقه عالم کلا و ونوش حوزه نوشهر مازندران می‌باشد.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمزه عبدالهی
۱۰:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۰
باسلام وعرض احترام :موضوع اینکه حدود10سال است که به علت بی توجهی چند بانک در تهران که باشماره ملی بنده برای شخص دیگری دسته چک صادر نموده ومن پس از شکایات فراوان به دادگستری کل تهران و...به هرکجا که مراجعه می کنم جواب درستی به من نمی دهند ازشما عاجزانه خواهشمندم که به خاطر خداوند بزرگ وبه خاطر خانواده تات هم که شده به هر نحوه ممکن مرا یاری کنید شماره تماس بنده 09116019526 می باشد اینجانب ایمیل وتلگرام ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۶ ۱۳ تير ۱۴۰۰
با عرض سلام و احترام خواشمند است با توجه به شیوع ویروس کرونای هنی در کشور و قدرت سرایت پذیری بالی آن به منظور حفظ سلامت داوطلبان و خانواده های آنان آزمون در تاریخ 25 تیر 1400 به زمان مناسب دیگری موکول گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
با سلام ، وتشکر وپی گیری پیام ها
آخرین اخبار