فرماندار بروجن گفت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.

او با توجه به فصل گرما و شیوع خطرات ناشی از آتش سوزی در این فصل افزود: تمهیدات لازم برای پیشگیری از آتش سوزی‌های احتمالی انجام شود و تمامی دستگاه‌ها آمادگی لازم به منظور اعزام نیرو و تجهیزات اطفا حریق در صورت بروز حادثه آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی و محیط زیست را داشته باشند.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و به منظور مدیریت منابع آب و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی تأکید کرد: کشت گیاهان دارویی، احداث و توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای، آموزش و اطلاع رسانی به کشاورزان در خصوص اصلاح الگوی کشت، در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد.

او استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب و برق را ضروری عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از قطعی و جیره بندی آب، نیازمند همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم در صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع هستیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار