۳ کشته و زخمی درپی تیراندازی بی هدف در شیکاگو

تیراندازی بی هدف یک فرد در شهر شیکاگو به سوی شهروندان، یک کشته و ۲ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، تیراندازی در شهر رُزلند در ایالت شیکاگو، یک کشته و دو زخمی بر جا گذاشت.

بر این اساس، پلیس اعلام کرد حادثه تیراندازی بامداد سه شنبه در محله‌ی ساوث ونتورث جنوبی در حالی اتفاق افتاد که دو زن در ایوان منزل شان نشسته بودند و صحبت می‌کردند، ناگهان فردی از خودرو پیاده شد و شروع به تیراندازی کرده است.

در این حادثه یک دختر ۸ ساله و دو زن زخمی شدند که یکی از این زنان بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.

پلیس شیکاگو می‌گوید این رویداد بامداد یک شنبه هنگامی روی داد که دو زن در داخل ایوان منزل شان نشسته بودند؛ همزمان فردی از خودرو پیاده می‌شود و شروع به تیراندازی می‌کند. آن فرد پس از شلیک گلوله‌های فراوان، به سمت خودرو خودش باز می‌گردد و محل حادثه را ترک می‌کند. یکی از گلوله‌هایی که مهاجم شلیک کرده به منزل مسکونی اصابت کرده و به بازوی دختربچه‌ی ۸ ساله اصابت می‌کند.

پلیس همچنان در تلاش است فرد مهاجم را شناسایی کرده و دستگیر کند. هیچ کس در پی این حادثه بازداشت نشده است و کارآگاهان در حال تحقیق درباره آن هستند. در همین حال، یک مقام ارشد مجری قانون در شهر شیکاگو آمار جرم و جنایت در این شهر را نگران کننده توصیف کرد و گفت: در زمانی که شیوع کرونا روند صعودی دارد، شاهد افزایش جرم و جنایت در سراسر کشور از جمله در شیکاگو هستیم.

براساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا حمل سلاح در این کشور از سوی شهروندان مجاز است. به طور متوسط روزانه ۱۰۲ نفر در ایالات متحده در تیراندازی‌های ناشی از سلاح گرم جان خود را از دست می‌دهند. پس از همه گیری کرونا میزان فروش سلاح و خشونت‌های مسلحانه در این کشور افزایش چشمگیری یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار