مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۸۷۰طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مرحله ساخت و ساز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با عرض تبریک به مناسبت روز ملی صنعت و معدن گفت: از این تعداد ۶۱۱ طرح در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت، ۶۰۳ طرح در حال نصب سوله و ۲۰۷ مورد در مرحله دیوارکشی قرار دارد.

وی افزود: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در مرحله نصب ماشین آلات بوده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

آل بویه هم چنین بیان کرد: پیش بینی می‌شود با راه اندازی طرح‌های تولیدی در دست ساخت برای ۴۱۳۰۹ نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ابراز داشت: بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای طرح‌های در دست اجرا که مربوط به فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، پیش بینی شده است.

آل بویه با بیان اینکه ۱۲۶۴ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۱۱۰۶ مورد فعال است و ۱۵۸ واحد نیز راکد هستند.

وی افزود: مشکل آب تنها مشکلی است که می‌تواند سرعت توسعه در استان را کاهش دهد که با برنامه ریزی‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این چالش هم حل شود.

آل بویه بیان کرد: در ۳ ماهه نخست سال جاری صدور پایان کار ۲۲۰ درصد و جواز احداث واحد‌های صنعتی ۱۹۵ درصد رشد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از رشد ۱۰۰ درصدی واگذاری خبر داد و گفت: ۲۲۲ هکتار واگذاری با بیش از ۴۰۰ فقره قرارداد در سال ۹۹ انجام شد که در ۳۶ سال گذشته بی سابقه بود.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.