مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: استخدام نیرو‌های بومی در پتروشیمی بندر امام انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور در دانشگاه امیرکبیر ماهشهر از محل برگزاری مصاحبه قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بازدید کرد و گفت: تمام فرایند استخدام در دو بخش آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، به صورت دقیق برنامه ریزی و اجرا شده است.

او بیان داشت: شرایط برگزاری آزمون به شکلی بوده است که از طریق ضریب ۱.۴ یعنی کمک چهل درصدی برای نیرو‌های بومی شهرستان و ضریب ۱.۱۵ برای بومیان خوزستان در آزمون کتبی، ظرفیت خوبی برای جذب متقاضیان بومی لحاظ شده است.

شهیدی نیا افزود: در آینده نزدیک آزمون‌های استخدامی دیگری برای طرح‌های در دست اجرا در منطقه خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم از تجربه موفق برگزاری این آزمون، در استخدام‌های آتی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دانشگاه را یکی از شاخصه‌های توسعه در هر منطقه دانست و تصریح کرد: وجود دانشگاه امیرکبیر قابلیت‌های فنی، علمی و آموزشی منطقه را بالا برده است و از این نظر بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسئول گفت: به جهت بهره گیری بیشتر از دانش علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاه امیرکبیر ماهشهر، امیدورایم که با برنامه ریزی مناسب و با هماهنگی دانشگاه و مسئولین شهرستان بتوانیم بخشی از فارغ التحصیلان این دانشگاه را که از بومیان شهرستان هستند در صنعت جذب و بکارگیری کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار