در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

 

تمدید قرارداد خوان ماتا با منچستر یونایتد

بازیکن ۳۳ ساله باشگاه منچستر یونایتد قرارداد خود را به مدت یک فصل و تا ژوئن سال ۲۰۲۲ با این تیم تمدید کرد. به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی برای نهمین فصل در اولدترافورد به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

ستاره چلسی به نوریچ پیوست

بیلی گیلمور ستاره ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال اسکاتلند و باشگاه چلسی به صورت قرضی به مدت یک فصل به تیم نوریچ پیوست. گیلمور که به همراه اسکاتلند در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور داشت فصل گذشته برای آبی‌های لندنی فقط ۱۱ بار به میدان رفت. او برای اینکه بتواند فرصت بیشتری برای بازی در لیگ جزیره به دست بیاورد به تیم تازه لیگ برتری شده نوریچ پیوست.

مهاجم جوان لیورپول راهی بازل سوئیس شد

لیام میلار مهاجم ۲۱ ساله تیم فوتبال لیورپول به ۵ سال حضور در این تیم پایان داد و راهی تیم بازل سوئیس خواهد شد. این بازیکن تیم ملی کانادا که در حال حاضر در رقابت‌های گلد کاپ حضور دارد فصل گذشته فقط در یک بازی برای لیورپول به میدان رفت. میلار پس از بازگشت از رقابت‌های ملی در آزمایش‌های پزشکی بازل شرکت خواهد کرد. مبلغ قرارداد او ۱.۳ میلیون پوند است.

فروش ۲۰۰ میلیون یورویی پاری سن ژرمن

باشگاه پاری سن ژرمن برای اینکه بتواند بازیکنان مد نظر پوچتینو را تابستان امسال به خدمت بگیرد باید چند بازیکن خود به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو را بفروشد.

این تیم واینالدوم از لیورپول و اشرف حکیمی را از اینتر به خدمت گرفته است. ضمن اینکه دوناروما از میلان و سرخیو راموس مدافع پیشین رئال مادرید نیز در آستانه پیوستن به این تیم هستند.

در حالی که واینالدوم، دوناروما و راموس بازیکنان آزاد بودند، اما دستمزد بالا و مشکلات مالی ناشی از شیوع کووید ۱۹ پاری‌سن‌ژرمن را وادار کرده است که دست به فروش چند بازیکن خود بزند. پابلو سارابیا، آندر هررا، پاردس، ادریسا گوای، تیلو کهرر، عبدو دیالو و کورزاوا بازیکنانی هستند که پاری سن ژرمن در صورت دریافت پیشنهاد خوب آن‌ها را به فروش خواهد رساند.

منچستر یونایتد به دنبال کالورت-لوین

باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط حمله خود تمایل دارد دومینیک کالورت - لویین مهاجم اورتون را به خدمت بگیرد. در حالی که گفته می‌شود شیاطین سرخ به دنبال جذب هری کین کاپیتان تاتنهام هستند این تیم ممکن است برای جذب مهاجم ملی پوش اورتون راهی گودیسون پارک شود.

استون ویلا به دنبال هافبک گلزن ساوتهمپتون

باشگاه استون ویلا در نظر دارد با ارائه پیشنهادی جیمز وارد پراوز هافبک گلزن ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد. ویلا همچنین قصد دارد تابستان امسال برای خرید بازیکنان مدنظرش هزینه سنگینی انجام دهد و علاقمند است امیل اسمیت بازیساز آرسنال و تامی آبراهام مهاجم چلسی را به خدمت بگیرد.

هافبک برایتون در رادار لیورپول

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول همچنان به دنبال خرید بازیکنی برای جانشینی واینالدوم است و در این میان چندین گزینه را مدنظر دارد. یوس بی سوما هافبک تیم برایتون همچنان یکی از اهداف اصلی لیورپول است. لیورپولی‌ها رناتو سانچز ستاره پرتغالی را نیز مد نظر دارند، اما او بسیار گران قیمت است.

پرس و جوی تاتنهام درباره پیانیچ

باشگاه تاتنهام که به تازگی نونو اسپریتو را به عنوان سرمربی خود استخدام کرده برای خرید میرالم پیانیچ بازیکن ملی‌پوش بوسنی پرس و جوی‌هایی انجام داده است. پیانیچ که فصل گذشته از یووه به بارسلونا پیوست نتوانست در ترکیب اصلی رونالد کومان جای بگیرد و بازگشت به یوونتوس هم یکی از گزینه‌های پیش روی او است.

دورتموند مالن را جانشین سانچو می‌کند

باشگاه بورسیا دورتموند که با انتقال جیدون سانچو ستاره انگلیسی خود به منچستر یونایتد موافقت کرد دونیل مالن هافبک تیم پی اس وی را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است. دورتموند با مینو رایولا مدیر برنامه‌های مالن صحبت کرده تا درباره امکان این انتقال و رقیبان انگلیسی اطلاعاتی به دست بیاورد.

مذاکره خامس رودریگز با میلان

خامس رودریگز ستاره کلمبیایی تیم اورتون بر سر انتقال ۱۰ میلیون یورویی به باشگاه میلان با سران این تیم ایتالیایی وارد مذاکره شد. این هافبک کلمبیایی که فصل گذشته از رئال مادرید به اورتون پیوست، با پیشنهاد قرارداد سه ساله میلانی‌ها روبرو شده است.

خامس امیدوار است که انتقال او به میلان نهایی شود، زیرا او به دنبال آن است که به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد.

ناکامی میلان در راه جذب قطعی ستاره برشا

باشگاه آث میلان برای خرید قطعی ساندرو تونالی ستاره برشا نتوانست با این تیم به توافق برسد. رسونری‌ها فصل گذشته برای خرید قرضی این هافبک جوان ۱۰ میلیون یورو پرداختند و حالا می‌خواهند با پرداخت ۱۰ میلیون یوروی دیگر او را به طور قطعی به خدمت بگیرند، اما برشا حاضر نیست مبلغی کمتر از ۱۵ میلیون برای او بپذیرد.

وسینو در اینتر می‌ماند

ماتیاس وسینو بازیکن ۲۹ ساله اینترمیلان حداقل یک فصل دیگر در این تیم خواهد ماند. این بازیکن مورد توجه تیم ناپولی قرار گرفته است، اما با توجه به این که او مورد تایید اینزاگی سرمربی جدید اینتر نیز قرار گرفته است، به احتمال زیاد یک فصل دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

ابراز تمایل دوباره یووه برای خرید ژکو

به نوشته کالچو مرکاتو تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر برای خرید ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم ابراز علاقه کرد.

باشگاه رم مایل است ژکو را به دلیل دستمزد هفت و نیم میلیون یورویی در سال، به تیم دیگری منتقل کند. یووه فصل گذشته هم مایل به خرید ژکو بود، اما در این راه ناکام ماند.

تلاش اورتون برای ربودن مدافع برایتون از چنگ آرسنال

باشگاه اورتون در نظر دارد بن وایت مدافع تیم برایتون را که در آستانه پیوستن به آرسنال قرار گرفته است به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۳ ساله ۳ سال دیگر با برایتون قرارداد دارد و توپچی‌ها بر سر قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند در آستانه دستیابی به توافق با برایتون هستند، اما اورتون مایل است علاوه بر مبلغ ۵۰ میلیون پوند، ۵ میلیون پوند دیگر به عنوان پاداش در نظر بگیرد تا این بازیکن اولین خرید رافا بنیتز سرمربی جدید اورتون لقب بگیرد.

تمدید قرارداد فرناندز اولویت منچستر یونایتد

اولویت بعدی منچستریونایتد پس از خرید سانچو تمدید قرارداد برونو فرناندز ستاره پرتغالی خود است. مذاکرات هیئت مدیره یونایتد با مدیربرنامه‌های فرناندز آغاز شده و ظاهراً پیشرفت‌هایی هم داشته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار