سرهنگ مهری از استمرار طرح‌های مقتدرانه برخورد با هنجار شکنان خبر داد و گفت: دستگیری ۳ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت از دستاورد‌های این طرح بوده است.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در راستای ارتقای سطح امنیت و آرامش شهروندان ، طرح برخورد با هنجار شکنان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز طی یک هفته گذشته به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به اجرای موفق این طرح پیشگیرانه، افزود: در طول اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی ، ۳ سارق در سطح شهرستان ایلام شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، متهمان دستگیر شده به ۱۵ فقره سرقت معترف شدند.

او با بیان اینکه شناسائی و دستگیری ۸ متهم تحت تعقیب مقامات قضائی از دیگر نتایج این طرح بوده ، بیان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

او مطرح کرد: شهروندان با مدنظر قرار دادن هشدار‌های پلیسی و استفاده از وسایل بازدارنده و سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت در منازل و محل کسب و کار، سارقان را در انجام اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس است، افزود: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.