بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم قرعه کشی مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: من فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا است و برایش فرقی نمی‌کند که چه قرعه‌ای نصیبش شود. در حال حاضر تیم‌های ملی سوریه، لبنان و امارات را نباید دست کم گرفت، اما تیم‌های کره جنوبی و عراق رقیبان اصلی ما هستند.  

او ادامه داد: ما توانستیم تیم ملی عراق را بعد از سال‌ها شکست بدهیم و تیم ملی کره جنوبی در این چند سال نتوانسته جلوی تیم ملی فوتبال کشورمان قد علم کند و به قول معروف گربه سیاه آن‌ها هستیم. همچنین سایر حریفان را نباید دست کم بگیریم و آن‌ها برای خودشان تدابیری اندیشیده اند. البته به نظرم تیم ملی فوتبال با اقتدار به جام جهانی راه می‌یابد و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و ما صعود به جام جهانی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیریم.  

مهدوی گفت: من به همه این نوید را می‌دهم که مطمئن باشند به جام جهانی صعود خواهیم کرد و هیچ رقیبی هم دست کم نمی‌گیریم. در هر گروهی قرار می‌گرفتیم باز هم با اقتدار به جام جهانی می‌رفتیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار