نامگذاری ۱۰ تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش‌های سنگربانان حوزه صنعت و معدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه  و امام جمعه زنجان و حقیقی استاندار زنجان در پیامی به مناسبت روز ملی صنعت و معدن تلاش‌ سنگربانان حوزه صنعت را پاس داشتند.

در متن این پیام  آمده است:


ایجاد پویایی و پایداری در عرصه تولید و صنعت و تجارت، مستلزم اهتمام، همت و مجاهدت همه اقشار جامعه است و مفتخریم که در ایران عزیز اسلامی، مردمان دلیر و سخت‌کوشی دست همت به یکدیگر داده و مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی اقتصاد این مرز و بوم، تلاش می‌کنند. 


نامگذاری دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات سنگربانان حوزه صنعت و معدن کشور است که در اوج تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های ظالمانه استکبار جهانی که با هدف از حرکت انداختن چرخ تولید و اقتصاد ایران ناجوانمردانه اِعمال می‌شود، سربلند و مقتدر به عنوان پیشگامان توسعه و رشد اقتصادی ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند.


جهش کمی و کیفی فعالیت‌های صنعتی و معدنی کشور در سایه اتحاد، همدلی و اتخاذ شیوه‌های هماهنگ برای توسعه صنعتی و همکاری بخش دولتی و غیردولتی تحقق می‌یابد که در طی سال‌های اخیر با همگامی فعالان بخش صنعت و معدن و تعامل بین دولت و بخش خصوصی در استان زنجان این امر شکل عملی به خود گرفت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.