رییس سازمان بازرسی کل کشور انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رییس جدید قوه قضاییه اعلام کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته
ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه‌های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه‌ی قوه قضاییه به ریاست آن شد و تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.

اینجانب و مجموعه همکاران سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار