مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور در مراسم معارفه خود درباره شرایط این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، جمشید نظمی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور، ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان، اظهار کرد: تراکتور باشگاه بزرگی است.  زنوزی، من و  کریمی به تنهایی نمی‌توانیم شق‌القمر کنیم و به همین خاطر به کمک تک‌ تک شما نیاز داریم.

او ادامه داد:  زنوزی از جیب خودش برای تراکتور هزینه می‌کند و نیازمند کمک تمام عزیزان است. شاید ما به کمک مالی نیاز نداشته باشیم. از عزیزان خواستار کمک معنوی و همراهی‌ هستیم.  زنوزی می‌خواهد جوانان آذربایجان وقت خود را صرف ورزش کنند و با نشاط باشند.

مسائل حاشیه ای در نتایج تراکتور تاثیرگذار است 

او  با تاکید بر لزوم همدلی میان تمامی اعضای این تیم، مدیران، مسئولان و هواداران، افزود: من پیش از این هم سابقه حضور در باشگاه تراکتور به عنوان مدیرعامل را داشته ام. هر زمانی که همه در کنار یکدیگر بودند، تراکتور به قله موفقیت رسیده و هر وقت کنار هم نبودیم، ایجاد حاشیه شده و در نتایج تیم هم تأثیر گذاشته است.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور ادامه داد: من فرصت را مغتنم می‌شمارم و از همه عزیزان می‌خواهم که در کنار ما باشند. در حال حاضر به خاطر ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، متأسفانه هواداران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، اما در زمان بازگشت دوباره هواداران به ورزشگاه‌ها، بیشتر به کمک مسئولان نیاز خواهیم داشت. ما به حمایتی بیشتر از قبل نیاز داریم تا نتایجی در شأن باشگاه تراکتور رقم بزنیم.

نیت زنوزی خوشحالی هواداران است 

نظمی با بیان اینکه تراکتور یکی از معدود باشگاه های خصوصی ایران است، گفت: طی جلساتی که با مالک باشگاه داشته ام، یک سؤال از  زنوزی پرسیدم تا اطلاعات بیشتری از وضعیت موجود داشته باشم. من به او گفتم «باشگاه‌داری که عایدی برای شما ندارد، پس چرا تا این حد برای تراکتور هزینه می‌کنید؟» که او گفت: هواداران با عشق تراکتور زندگی می‌کنند و من می‌خواهم که آنها شاد باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار