فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ازانهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی، دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۷۵۰ کیلو مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان گفت:  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش محل نگهداری مواد مخدر قاچاقچیان را در ارتفاعات "پشتکوه" خاش شناسایی و عصر روز گذشته این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان را به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۸۸ تیر جنگی دستگیر و در پاک سازی محل ۷۵۰ کیلو و ۲۹۰ گرم مواد افیونی شامل ۴۶۱ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک و ۲۹۸ کیلو و ۶۰ گرم شیشه و مواد پیش ساز شیشه که به طرزی ماهرانه در کوهستان‌های محل نگهداری شده بود را کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۰ تير ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار