سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق از ‍ افزایش چشم گیر موارد جدید ابتلا به کرونا در این شهرستان در ۱۰ روز گذشته ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوروزی  سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق تعداد کل بیماران کرونایی مثبت شناسایی شده در شهرستان چاراویماق را یک هزار و ۶۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: از این‌تعداد بیمار شناسایی شده ۸۲۶ نفر مرد و مابقی زن هستند.

او افزود: ۴۵۳ نفر از این افراد شهری، ۹۴۷ نفر روستایی و ۲۱۱ نفر هم جمعیت مهمان بودند.

نوروزی گفت: متاسفانه تعداد بیماران فوت شده کرونا در شهرستان چاراویماق تا به امروز ۴۸ نفر است که ۱۰ نفر آن‌ها شهری می‌باشند.

او تعداد بیماران کرونایی مثبت شناسایی شده در ۲ هفته اخیر را ۷۵ نفر اعلام  کرد و اضافه کرد: آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان از نظر شیوع کرونا  زرد است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چاراویماق مناطق آلوده دو هفته اخیر این شهرستان از نظر ویروس کرونا را کل مناطق شهری قره آغاج و روستا‌های القو (با بیشترین آلودگی فعلی)، باغلوجه، ماخ، ذاکر کندی، اغزیارت، ویرانقیه، بیگلرکندی، مریم، سلطان آباد نمکزار، نرگس آباد یاغلی بلاغ اعلام کرد.

او درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون گروه‌های سنی مختلف و گروه‌های آسیب پذیر در شهرستان چاراویماق نیز گفت: تاکنون ۹۰.۱ درصد گروه سنی بالای ۸۰سال، ۸۹.۲ درصد گروه سنی ۷۵-۸۰سال، ۸۵ درصد گروه سنی ۷۵-۷۰سال و ۳۶.۲ درصد گروه سنی ۶۵-۷۰سال شهرستان در برابر کرونا واکسینه شده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.