در روز پنجشنبه دهم تیرماه اختتامیه اولین دوره از مسابقات اتوبوسرانی حرفه‌ای توسط سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در اختتامیه اولین دوره از مسابقات اتوبوسران حرفه‌ای سعید حسین قلی‌زاده‌مقدم مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ارتقای جایگاه سازمانی همکاران اتوبوسران و مینی بوس ران بسیار مهم است که توجه به فعالیت آن‌ها باعث ارتقای سطح سازمان می‌شود.

او افزود: یک اتوبوسران قبل از این که حرفه و کار او مورد نظر باشد باید یک جامعه‌شناس حرفه‌ای باشد، زیرا بعنوان پیشانی رفتار در شهرداری مشهد معرفی می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: رعایت قوانین، حق تقدم و آراستگی ظاهر همگی از عواملی است که اذهان عمومی را شکل و تغییر می‌دهد.

قلی‌زاده‌مقدم بیان کرد: هدف از مسابقه اتوبوسرانی حرفه‌ای این است که نشان دهیم اتوبوس رانی فقط رانندگی نیست؛ اخلاق، دانش، مهارت و تخصص از مهم‌ترین محور‌های این نشست بود.


بیشتر بخوانید


در این مسابقه ۶۲۰ نفر از اتوبوسرانان ثبت نام کردند و در مراحل مختلف آزمون دادند که ازین تعداد ۴۱ نفر از همکاران اتوبوسرانی به مراحل پایانی رسیدند که آن روز ازین ۴۱ نفر تقدیر به عمل آمد.

در ادامه سرهنگ امامی رئیس پلیس راهور مشهد گفت: نقش اتوبوسران در کاهش ترافیک می‌تواند به عنوان نماد فرهنگ ترافیک بی‌بدیل باشد، این حرفه بسیار مقدس است.

در ادامه این جلسه بهاروند رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای پنجم نیز او ضمن خرسندی از همکاری با دکتر کلائی و تقی‌زاده شهردار پیشین مشهد گفت: بنده سه سال رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک بودم، متاسفانه به دلیل تحریم و گرانی اتوبوس نتوانستیم بحث بومی سازی ناوگان را داشته باشیم؛ به آقای فرهمند در شورای ششم که این مسئولیت را به عهده گرفته است تبریک می‌گویم، امیدوارم حمل و نقل را گسترش دهند.

در این مراسم با داوری چند نفر از جمله سرهنگ خان‌زاده از رتبه‌های اول تا سوم تقدیر شد؛ نفر اول از منطقه اول آقای رحمان فلاحتی، نفر دوم مهدی شرفی از منطقه یک و نفر سوم جواد نوخاسته از منطقه چهار شهرداری بودند.

متولیان برگزاری این اختتامیه اتوبوسرانی، شورای شهر و راهنمایی رانندگی بودند.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
هه