رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات اردبیل گفت: نماز جمعه فردا در تمام مناطق اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: براساس مجوز‌های دریافتی از ستاد استانی مقابله با کرونا نماز جمعه اردبیل در مورخه ۱۱ تیرماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: از مؤمنین عزیز تقاضامندیم با رعایت اصول بهداشتی، حتماً سجاده و مهر شخصی به همراه داشته و از ماسک استفاده کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای برپایی فریضه واجب نماز در اردبیل اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما برگزاری برنامه‌های معنوی و فرهنگی در استان اردبیل است.

نصیری ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مردم برای رساندن وضعیت کرونایی استان به رنگ زرد نیز گفت: امیدواریم این همکاری‌ها همچنان با جدیت و تلاش همه‌جانبه ادامه داشته باشد چرا که هر گونه سهل‌انگاری زمینه شیوع مجدد کرونا را در استان رقم خواهد زد.

او بیان کرد: امیدواریم در سایه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط ستاد مقابله با کرونا بتوانیم نماز جمعه را به صورت جماعت و حضوری برگزار کرده و از فیض و برکات آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.