مرکز خدمات جامع سلامت محسن شافعی با حضور مسئولان استانی در مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مرکز خدمات جامع سلامت شهری محسن شافعی در مهاباد افتتاح شد.

حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۹۱۱ متر مربع با زیربنایی ۱۲۷۵ متر مربع و در سه طبقه با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد و چهارصد میلیون ریال جهت خدمات دهی به ۹۲۷۱ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر به بهره برداری رسید.

او افزود: زمین این مرکز در سال ۵۱ از سوی خیر سلامت آقای "محسن شافعی" برای ساخت مرکز خدمات بهداشتی و درمانی هدیه داده شده است.

حسینی تصریح کرد: در یکی از طبقه‌های این مرکز آزمایشگاه مرکزی، مرکز بهداشت مهاباد بنا نهاده شده است که با بهره برداری از آن مردم حاشیه شهر می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی مرکز بهداشت استفاده کنند و در فضایی به روز و استاندارد خدمت رسانی انجام شود.

او اضافه کرد: مرکز خدمات سلامت جامع شهری محسن شافعی با دارا بودن بخش‌های دندانپزشکی، پزشک عمومی، مامایی، بهداشت محیط و حرفه ای، تزریقات و پانسمان، پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، بهداشت خانواده، داروخانه و پذیرش به جمعیت ۲۷ هزار نفری شهری تحت پوشش خود خدمات سلامت ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.