فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سلمان امیری, فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به کشف و ضبط ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در استان گفت: ۲۰ کیلوگرم هروئین در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان بهار و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک هم در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان کبودراهنگ کشف و ضبط شد.

او ادامه داد:با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین مشخص شد، این باند با شیوه و شگرد‌های پیچیده اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی می‌کند.

سردار سلمان امیری افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده یک قاچاقچی در این زمینه خودرو نامبرده شناسایی و در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر هروئین با لفافه از او کشف شد.

امیری تصریح کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان کبودراهنگ قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به همدان و سپس شهرستان کبودرآهنگ را کرده بودند در همدان شناسایی شدند.

او گفت: پس از متوقف کردن خودرو متهمان در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.