معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: امسال سه هزار و ۶۸۴ شغل در بخش کشاورزی استان باید ایجاد شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا تبسمی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین ابلاغ تعهد اشتغال این دستگاه برای سال جاری خبر داد و گفت: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی شهرستان‌های قزوین ۹۲۱ نفر، تاکستان ۹۲۱ نفر، بوئین زهرا ۹۲۱ نفر، آبیک ۴۴۰ نفر، البرز ۲۹۷ نفر و آوج ۱۸۴ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

تبسمی افزود: پارسال میزان اشتغال تعهد شده در بخش کشاورزی استان سه هزار و ۸۴۸ نفر بود که ‏فراتر از این میزان محقق شد و در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم بیش از میزان تعهد شده در ایجاد اشتغال عمل کنیم.

وی اظهار داشت: پارسال در مجموع برای سه هزار و ۸۵۲ نفر در بخش کشاورزی اشتغال ایجاد شد که بیشترین اشتغالزایی با تعداد ۹۶۴ نفر به شهرستان تاکستان اختصاص داشت.

تبسمی تصریح کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری مشاغل خانگی، تسهیلات خط هشت مکانیزاسیون به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی نقش قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صددرصدی میزان اشتغال پیش بینی شده طی سال گذشته داشت و در سال جاری نیز علاوه بر این برنامه‌ها، متناسب با شرایط موجود اقدامات لازم در راستای پشتیبانی از تولید در بخش کشاورزی و رفع موانع پیش‌روی آن با هدف ایجاد اشتغال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار