در رقابت‌های لیگ دو فوتبال، تیم فوتبال شهرداری همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برابر میهمان خود امیدگناوه به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور و در گروه الف، دیدار تیم های فوتبال شهرداری همدان و امید گناوه در هفته بیست و پنجم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان رضا طلایی منش در این دیدار خانگی فرصت داشتند با کسب سه امتیاز و پیروزی در این مسابقه، صعود مستقیم خود به لیگ یک را قطعی کنند که موفق به انجام این مورد نشدند و سرنوشت لیگ به هفته آخر کشیده شد.

بازی بعدی شهرداری همدان برابر علم و ادب تبریز رده سومی خواهد بود و شهرداری همدان برای صعود به لیگ یک فوتبال محکوم به برد و یا تساوی در برابراین تیم تبریزی است.

در حال حاضر شهرداری همدان با ۴۷ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و پس از آن ویستاتوربین تهران با ۴۴ امتیاز و تفاضل گل یکسان در رده بعدی قرار دارد.

جاسم یاسرالهی بازیکن امیدگناوه در این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

ساعاتی پیش از آغاز دیدار شهرداری با امید گناوه  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۲ بازیکن کلیدی شهرداری همدان را از حضور در این بازی محروم کرد.

بنا بر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرمین طلایی منش، مجید شعبانی و حمید یادگاری بازیکنان تیم شهرداری همدان به علت بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقات از حضور در بازی های لیگ دو معلق و محروم هستند.

قطعی های مکرر برق ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج باعث به وجود آمدن توقف هایی در ادامه روند این بازی شده بود.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: فوتبال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.