ششمین فروشگاه کتابشهر ایران با عنوان کتابشهر تخصصی نوجوان، عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فروشگاه تخصصی کتاب، لوازم التحریر و هدایای فرهنگی ویژه نوجوانان در کشور وابسته به مجموعه کتابشهر ایران، افتتاح شد.

کتابشهر ایران که تاکنون در شهر‌های تهران، مشهد، زاهدان، بوشهر و شهرکرد، نسبت به راه اندازی شعب مختلف کتابفروشی اقدام کرده، چهارشنبه نهم تیرماه، اولین فروشگاه تخصصی نوجوان کشور را افتتاح کرد.

همچنین در این مراسم، از جلد یازدهم کتاب ایلیا که به همت انتشارات کمیکا منتشر شده، رونمایی و جشن امضای کتاب با حضور امین توکلی نویسنده اثر، برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، علی اسماعیلی مدیرعامل مجموعه کتابشهر ایران گفت: کتابشهر ایران در واقع موسسه‌ای برای ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب در کشور است. مجموعه‌ای که تلاش کرده امنیت ذهنی و فکری خانواده‌ها را در کتابفروشی‌های این مجموعه تامین کند.

وی همچنین به تخصصی بودن کتابشهر نوجوان هم اشاره کرد و گفت: این فروشگاه اولین فروشگاه تخصصی نوجوان در کشور است و برنامه‌های متنوعی برای حضور نوجوانان در آن تنظیم شده است.

گفتنی است در مراسم افتتاح این فروشگاه، علی زکریایی و دو تن از بازیگران نوجوان «منطقه پرواز ممنوع»، حضور داشتند. همچنین جمع زیادی از فعالان حوزه نشر، فعالان حوزه نوجوانان و مدیران کتابفروشی‌های کشور نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار