فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان کازرون با حضور در سازمان انتقال خون شهرستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در حاشیه برنامه اهدای خون کارکنان انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: پلیس اسلامی باید در همه کار‌ها الگوی خوبی برای اقشار مختلف مردم باشد که در این راستا کارکنان انتظامی کازرون به منظور اشاعه فرهنگ نوع دوستی و کمک به همنوعان خود در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

او با اشاره به اینکه اهــــدای خــون نمــادی زیبا از همـــــدلی، مهرورزی و احســـــاس مسـئــولیت اجتماعی است، ابراز داشت: این اقدام با ارزش اثبات گر این است که افراد جامعه نباید نسبت به درد و رنج و مشکلات یکدیگر بی تفاوت باشند و باید روح انسان دوستی و کمک به هم نوع را در خود تقویت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ترویج فرهنگ اهدا خون در شرایط کنونی را یکی از اولویت‌های مهم و اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: این امر خداپسندانه به عنوان یک نماد اجتماعی نیازمند عزم عمومی و تلاش همه جانبه تمام دستگاه‌ها است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.