سردار حسینی گفت: کردستان در شرایط بسیار خوبی از امنیت قرار دارد و این نتیجه تلاش شورای تامین، نیرو‌های مسلح و همکاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان، همکاری و تعامل رئیس سابق این سازمان را ستودنی خواند و اظهار داشت: تلاش مجموعه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در استان پیشگیری و آگاه‌سازی بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: نیرو‌های مسلح دژ مستحکم امنیت در مقابل دشمنان هستند و در اجرای امنیت پایدار برای آسایش و رفاه مردم شبانه‌روز دفاع می‌کنند.

سردار حسینی تصریح کرد: کردستان در شرایط بسیار خوبی از امنیت بسر می‌برد و این نتیجه تلاش شورای تامین استان، نیرو‌های مسلح و همکاری سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است.

او افزود: نیرو‌های مسلح با داشتن ماموریت‌های فراوان و سنگین، برای در امان ماندن از آسیب‌های احتمالی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با آگاهی‌سازی و تلاش و کوشش امنیت خاطر را برای نیرو‌های مسلح فراهم کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: با وجود موضوعات خاص در کردستان، مجموعه نیرو‌های مسلح، مجموعه‌ای پاک و آماده بکار در استان هستند اگرچه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هم در بخش تامین امنیت اهتمام داشته‌اند.

در این مراسم از خدمات ۱۱ ساله مجتبی شیرودبزرگی تقدیر و سیدعلی سیدحقی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.