شرکت‌های هواپیمایی از فناوری بلوتوث در نمایشگر هواپیماهای جدید خود استفاده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا بسیاری از محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا را لغو کرده است و همین موضوع باعث شده 270 هواپیمای بوئینگ و ایرباس به خطوط هوایی این کشور اضافه شود تا سفرهای داخلی این کشور با سرعت بیشتری انجام شوند. تمامی هواپیماهای جدید وارد شده به خطوط هوایی آمریکا نو و تازه ساز هستند و از امکانات جدیدی بهره می‌برند که باعث می‌شود مسافران بیشتر از هر زمانی احساس آرامش و راحتی داشته باشند. یکی از قابلیت‌های جدید موجود در این هواپیماها، استفاده از نمایشگرهای پشت صندلی مجهز به فناوری بلوتوث است.

استفاده از فناوری بلوتوث در این هواپیماها برای بسیاری از کاربران بسیار مفید خواهد بود چرا که در سال‌های اخیر افراد هدفون‌های سیم‌دار خود را کنار گذاشته‌اند و اکثرا از هدفون‌های بیسیم استفاده می‌کنند. یکی از نویسندگان مقالات مربوط به هواپیماها با انتشار پستی اعلام کرد که تمامی هواپیماهای جدید به نمایشگر لمسی سرگرمی دار مجهز است و افراد می‌توانند برای شنیدن صدای این نمایشگرها از هدفون‌های بیسیم خود استفاده کنند.

 نمایشگر هواپیماهای جدید

احتمال وجود اختلال در اتصال هدفون‌ها به بلوتوث نمایشگر هواپیماها

در حال حاضر تنها دغدغه موجود برای استفاده از بلوتوث موجود در این نمایشگرها، احتمال وجود اختلال در پیدا کردن نام هدفون توسط کاربر هنگام اتصال اولیه از این نمایشگرها وجود دارد چرا که ممکن است دو نفر از یک مدل هدفون استفاده کنند و انتخاب نام اشتباه باعث شود نمایشگر به هدفون فرد دیگری متصل شود.

اولین هواپیمای دارای این قابلیت 737 MAX 8 بوده که قرار است در تابستان امسال برای اولین بار به پرواز دربیاید و هواپیمای بعدی پشتیبانی کننده از این قابلیت نیز 737 MAX 10 خواهد بود که در سال 2023 و از سوی شرکت ایرباس پرواز خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.