امسال اجرای ۳۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند چهار هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع یک هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به طرح‌های اقتصادی استان، ۶۰ درصد آن معادل ۹۳۹ میلیارد تومان تاکنون جذب و هزینه شد.

او افزود: طی سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ در استان ۳۴ طرح جزو طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دبیرخانه ستاد ملی به تایید رسید که برای تکمیل این تعداد طرح به چهار هزار و ۶۷۵ میلیارد تومان اعتبار و ۱۳۵ هزار دلار منابع ارزی نیاز است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور ادامه داد: از این میزان اعتبار تاکنون ۳۳ درصد آن معادل یک هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان تخصیص یافته و از میزان اعتبار تخصیص یافته ۹۳۹ میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد آن هزینه شده است.

او با بیان اینکه جذب اعتبارات پروژه‌های زیرساختی اقتصاد مقاومتی محدودیت زمانی دارد، اضافه کرد: این اعتبارات باید تا پایان تیرماه جذب شود بر این اساس دستگاه‌های مرتبط در این خصوص بیش از پیش تلاش کنند.

شهریارپور از کسب رتبه سوم استان در برنامه جهش تولید کشور خبر داد و گفت: استان با تخصیص ۱۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیلون تومان اعتبار، ۶.۴ درصد از کل اعتبارات جهش تولید کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار