سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر ماشین سازی اظهار کرد: بازی به ظاهر  راحت‌تری نسبت به گذشته خواهیم داشت، اما از دید من این بازی فوق‌العاده مهم، سرنوشت‌ساز و سخت است.   شاید  این بازی آخرین شانس تیم ماشین‌سازی برای ماندن در لیگ  برتر باشد، به همین خاطر آن‌ها تا جایی که بتوانند با انگیزه بازی می‌کنند.

نویدکیا افزود: در بازی عقب افتاده مقابل ماشین‌سازی ۲ امتیاز حساس از دست دادیم. ما با همان ماشین‌سازی بازی داریم. اگر فکر کنیم ماشین‌سازی تیم راحتی است، به طور حتم  به مشکل خواهیم خورد. اگر امتیاز از دست بدهیم زمانی برای جبران نخواهیم داشت.

نویدکیا درباره محرومان و مصدومان سپاهان بیان کرد: محروم و مصدوم خاصی نداریم. تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

سرمربی سپاهان درباره پیوستن بازیکنان جدید به این تیم اظهار کرد: درباره اینکه فلان بازیکن یا دروازه‌بان قصد جدایی یا پیوستن به تیم سپاهان را دارند شنیده‌ام. اکنون به بازیکنان و هواداران می‌گویم تمام این‌ها دروغ محض است. تا این لحظه با بازیکنی صحبت نشده است. تا زمانی که بازیکنان نخواهند از تیم جدا شوند هیچ بازیکنی را به تیم اضافه نمی‌کنم. از تمام بازیکنان و تیم راضی هستم و کار‌هایی که در نظر دارم به نحو احسن انجام می‌شود. نیازی به اینکه بازیکنی در آینده به تیم اضافه کنم ندارم.

او بیان کرد: این بحث‌ها اول فصل هم بود. این ها حرف‌های عامیانه است. تیم من نیاز به تقویت ندارد. من  با بازیکنی صحبت نکرده ام.  تصمیم گیرنده نهایی من هستم  و صادقانه می‌گویم با هیچ بازیکنی هنوز صحبت نکرده‌ام.

نویدکیا در باره خط دفاعی سپاهان و پیام نیازمند خاطر نشان کرد: ترجیح من این است که با پیام کار را ادامه دهم. او تا کنون به تیم کمک کرده است. اوایل فصل بحث‌هایی بود که خط دفاعی سپاهان خوب کار نمی‌کند، اما خط دفاعی به طور ایده‌آل کار را انجام می‌دهد. نیازمند  بازی با پای فوق‌العاده‌ای دارد و پشت مدافعان را خوب جمع می‌کند.  

سرمربی سپاهان در پایان گفت: تلاش می‌کنم تا جایی که در توانم است، بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنم. با ۲ باخت یا برد اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و مهم این است که سپاهان بتواند در پایان جایگاه مناسبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار