پیام‌های رسیده در تاریخ نهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


وام فرزند آوری

باسلام چرا با وجود اینکه مجلس وام فرزند آوری را مخصوصا فرزند سوم را تصویب کرده ولی خبری از پرداخت آن نیست و همچنان از زمان کم پیر شدن نسل صحبت می شه باوجود مخارج سنگین برای فرزندآوری یه قانون که شاید به درد مستاجران می خورد که واقعا ناچیزه اونم هنوز شرایط پرداخت آن مشخص نشده امید وارم تو دولت جدید به این موضوع درست و کافی جوری که به درد ما طبقه زیر صفر جامعه که این امر هم به عهده ما گذاشته شده طرح خوب و جامعه تصویب بشه تا مرهمی باشه


سهام عدالت

لطفا به مسئولین سهام عدالت بگید ،  بعضی از دانشجویان ویا بعضی ها می خواهند ادامه تحصیل بدهند  به شهریه دانشگاه و به لپ تاب و وسایل درسی ، علمی احتیاج دارند . وپیگیر این بشوند که آنها بتوانند ازسهامشون به راحتی دراین راستا استفاده کنند و به راحتی قابل پرداخت باشد و قابل دسترس باشد برای دانشجویان یا کسانی که می خواهند ادامه تحصیل بدهند . کنکوری ، کاردانی ، ارشد و دکترا . لطفا پیگیر بشوید . بعضی ها مشکل مالی دارند برای ادامه تحصیل . سپاسگزارم .


سهام عدالت

لطفا بفرمائید بگید به خیرو خوشی به سلامتی  کی قراره ما بدونیم سهام عدالتمون چقدر شده ؟  اززمان افتتاح سهام عدالت تا 1400 ،  واینکه ماکی می تونیم لذت سهامدارشدن ولذت خریدوفروش ولذت سود سهام  عالی رابچشیم ؟ تاماهم بدونیم سهام داریم ؟ به خیروخوشی به سلامتی کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من به این سهام براشهریه دانشگاه و وسایل درسی مثل خرید بعضی وسائل درسی وعلمی ویا چیزهای دیگر احتیاج دارم امانمی تونم ازاین سهامم استفاده کنم . شما مسئولین قبلا گفتید هر پانصد هزاری ده میلیون به بالا ارزش فروش داره . وشما می تونید مثلی یک میلیون یا دومیلیون بفروشید ومقداری ازسهامتون رو بفروشید وازاون استفاده کنید . پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟تشکر


سهام عدالت

لطفا بفرمائید بگید به خیرو خوشی به سلامتی  کی قراره ما بدونیم سهام عدالتمون چقدر شده ؟  اززمان افتتاح سهام عدالت تا 1400 ،  واینکه ماکی می تونیم لذت سهامدارشدن ولذت خریدوفروش ولذت سود سهام  عالی رابچشیم ؟ تاماهم بدونیم سهام داریم ؟


وضعیت آب منطقه برزاوند

با سلام . وخدا قوت لطفا درمورد وضعیت آب شرب روستای نیسیان برزاوند شهرستان اردستان رسیدگی وپیگیری شود خانوارها ازآب تانکر که ازبهداشتی مشکل داشته مصرف نموده ، سیستم لوله کشی فعلی آب آن قابل شرب نبوده وآنهم روزانه قطع بعضی مواقع آب آن وصل است ، اواخر سال قبل برای آب شرب خانوارها ووصل به سیستم شبکه استانی اقدام گردیده است ، باتشکر.


منطقه روستایی

با سلام و خدا قوت . برخی از خانوا رها در منطقه روستایی اصفهان شهرستان اردستان با توجه به مشکلات و تورم اقدام به ساخت خانه نموده ودر اواخر سال قبل درمورد سیستم  انشعاب آب اقدام نموده ولی به جهت بعضی از اشکالات فضای فیزیکی منزل انشعاب انجام نگردیده ، و نظر به نیاز به آب ، لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری تا درنصب انشعاب آب با تخفیف بیشتر و آسان تر در مناطق روستایی انجام گردد. باتشکر.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ تير ۱۴۰۰
سلام و تشکر از پی گیری پیام مخاطبان و انعکاس به مراجع ذیربط.
آخرین اخبار