به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی دنیاری رئیس اداره گاز هندیجان گفت: فرآیند وصول مطالبات در هندیجان بسیار منظم انجام میشود، به این صورت که در ابتدای هر ماه مشترکین بدهکار طی چندین لیست تحویل همکاران امداد و مشترکین داده میشوند.
او بیان داشت: این فرآیند نخست از طریق تماس تلفنی با مشترک صورت میگیرد که با این اقدام درصد بالایی از مطالبات وصول میشود و در صورت پاسخگو نبودن، همکاران با مراجعه حضوری درب منازل و ارائه توضیحات لازم وصول را انجام میدهند بدون آنکه گاز مشترک را قطع نمایند.
دنیاری افزود: با اقدامات منظم فوق، علاوه بر ارتقای گاز هندیجان در رتبههای برتر وصول مطابات طی چند سال اخیر، به لحاظ اجتماعی نیز تصویر مثبتی از این اداره در شهرستان تثبیت شده است و تمامی مسئولین محلی و شهروندان از نحوه کار که توام با احترام و تعامل است رضایت کامل دارند.
انتهای پیام/م