استقلال تهران غروب فردا میهمان آلومینیوم اراک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آلومینیو م اراک غروب فردا میزبان استقلال تهران است.

این دیدار از ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه فردا شب در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

این در حالی است که پیش از این اخبار و شایعاتی درباره تغییر مکان مسابقه به دلیل اشکال در نور ورزشگاه امام خمینی اراک مطرح بود، اما ۲ روز پیش سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به این، اما و اگر‌ها پایان داد.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور در نامه‌ای به هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام کرد بازی آلومینیوم اراک با استقلال تهران در ورزشگاه امام خمینی اراک بلامانع است.

خبر دیگر اینکه بازی آلومینیوم اراک و استقلال تهران را مهدی سید علی سوت می‌زند و محمدجواد مداح، امیر محمد داوود زاده و حسین زمانی، او را در امر قضاوت کمک می‌کنند و ناظر دیدار هم حیدر شکور است.

بعد از اعتراض استقلالی‌ها شایعاتی درباره تغییر داور دیدار این تیم با آلومینیوم اراک مطرح شد، اما کمیته داوران اعلام کرد با وجود اعتراض استقلالی‌ها تیم داوری این مسابقه تغییر نمی‌کند.

خبر دیگر اینکه قرار بود پیش از مسابقه دوتیم مسئولان یا مربیان دو تیم نشست خبری داشته باشند که این نشست لغو شد.

صادقی دبیر هیات فوتبال استان مرکز امروز اعلام کرد: نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال تهران که قرار بود امشب برگزار شود، لغو شد.

به هر حال شاگردان علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی از ساعت ۱۹:۵۰ روز پنجشنبه دهم تیرماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک رودروی هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.